Tuesday, January 15, 2008

Itu Aku: Prolog



"Tahukah lagu yang kau suka.

Tahukah bintang yang kau sapa.

Tahukah rumah yang kau tuju…

Ini aku.."



Inilah aku. Kisah hidup aku. Aku yang seadanya. Tiada lebih. Tiada kurangnya. Aku mulakan lembaran baru 2008 dengan titipan blog dalam Bahasa Melayu. OMG (Oh my God!). I can't remember the last time i wrote in Malay. Maybe masa sekolah menengah dulu kat SDAR. Yes people, i studied at SDAR. One of the "only boys" boarding school in Malaysia. Tempat pembiakan pelajar2 plu. Termasuklah aku.

Tentang Aku? Aku adalah insan plu yang single. I'm happy and proud to say that i am a 33y.o. gay guy, not entirely happy, single, and desperate. In short, single desperate gay guy in KL. What more can you ask for? Tiada indahnya jadi aku. Ada lara. Ada duka. Ada suka. Hey, that's life. It sucks but you've gotta love it. Inilah kisah hidup aku. Hidup sebagai manusia yang ingin mencintai dan dicintai. But then again, what is love? Apa itu cinta?

I - Inilah kisah hidup aku
T - Tiada indah tiada gundah
U - Untuk aku buat aku

A - Ada suka ada lara
K - Kadang kabur kadang terang
U - Untuk aku buat aku

No comments: